Forum www.abeagle.fora.pl Strona G│ˇwna www.abeagle.fora.pl
Forum dla ka┐dego posiadacza beagla nie wa┐ne czy ma rodowˇd czy nie;p
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

co mam zrobic ?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.abeagle.fora.pl Strona G│ˇwna -> Witamy!
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Weteran



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 710
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 7:52, 09 Kwi 2014    Temat postu: co mam zrobic ?

enigma-sadeness
[link widoczny dla zalogowanych]
witam,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
byłam u kosmetyczki zorjetowac sie ile kosztuje przebicie pepka to powiedziała mi ze 70 zł .
dzieki, ze sie zgadzacie ze mna
[link widoczny dla zalogowanych]

W moim przypadku nie było to dobrym znakiem. [link widoczny dla zalogowanych] Do - ........raczej tak
TW├ôJ NUMER KONTA NA 1 POZYCJ─ś! Walker ciemnozloty ? Troche sie uspokoilam czytajac ze inni maja tez tak jak ja i sie budza A wynik test betaHCG to 2.39 co to oznacza ? [link widoczny dla zalogowanych]
Witam wszystkich wygnanych z ┼é├│┼╝ek przez te parszywe stwory jak─ů┼Ť godzin─Ö temu k─ůtnik (tak podejrzewam) wlaz┼é na moj─ů r─Ök─Ö kiedy szykowa┼éam si─Ö do snu... Podobno operacyjnie da si─Ö go usun─ů─ç (wy┼éuska─ç). Mc Dougalla, lepszym podej┼Ťciem jest zach─Öcanie do diety bogatej w z┼éo┼╝one w─Öglowodany i ubogiej w t┼éuszcze. czesc dziewuszki Moze najlepiej by si─Ö by┼éo poradzic innego lekarza,nic nie zaszkodzi. Ja te┼╝ mam kr─Öcone w┼éoski...cz─Östo jestem z nich dumna...kiedy id─Ö wszyscy si─Ö za mna ogladaj─ů,ale mnie moje loczki wkurzaj─ů...nie mog─Ö zrobi─ç sobie ┼╝adnej fajnej fryzurki bo s─ů zbyt g─Öste cho─ç mia┼éam je wycieniowane z obj─Öto┼Ťci,chcia┼éabym sobie zci─ů─ç loczki i zrobi─ç jak─ů┼Ť grzyweczke...jesli macie jakies pomys┼éy,piszcie!!!Kiedy je prostuje,nic to nie daje bo po kilku minutach znowu sie kr─Öc─ů i wystarczy ma┼éa m┼╝awka ┼╝eby si─Ö spowrotem skr─Öci┼é POMOCY!!!zapodajcie jakie┼Ť stronki z fryzurkami do w┼éos├│w kr─Öconych!!A i polecam szampon NIVEA do fal i lok├│w+dyfuzor,super sprawa!!! Ale najgorsza w tym towarzystwie jest Jablczy┼äska.Przypomina najgorsze momenty z burzliwej kariery,mijaj─ůcej ju┼╝ na szc─Öscie - k.Paschalskiej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://sites.google.com/site/457news , to nowy internetowy test na raka stworzony przez prof.
A ja znowu dzi┼Ť wymioty, bezsenno┼Ť─ç, ci┼Ťnienie pulsuj─ůce w skroniach z b├│lem g┼éowy, a mam w normie ci┼Ťnienie jak zawsze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mo┼╝e mi si─Ö uda!!!

PS.
[link widoczny dla zalogowanych]
Anakondo dzieki za linki, jednak nie zgodze sie z Toba, a na poparcie mych slow silacz walnie reka w stol (skad ten cytat? A p├│┼║niej je ma z powrotem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nie s─ů one tak strasznie cienkie ale te┼╝ nie s─ů grube Dobrze si─Ö z nimi czuj─Ö
Tylko napisz mi dokładnie o której jesz i ile , godziny posiłków

Radzilabym Wam sprawdzic czy nie macie torbielowatosci jajnikow, bo to wlasnie w tym przypadku wlosy najczesciej rosna w miejscach, gdzie nie powinny. [link widoczny dla zalogowanych] ;P Ale tak na powaznie, to ja sie z nim zgadzam, zwlaszcza w takiej sytuacji jak nasze, gdzie jedna polowka pochodzi z innego kraju.
nie obchodzi mnie to czy komu┼Ť podoba si─Ö moje imi─Ö , czy nie .. ''wida─ç ze to auto reklama mog┼éa by od razu poda─ç numer telefonu skoro poda┼éa adres.... Pytam z ciekawo┼Ťci bo sama si─Ö zastanawia┼éam co wybra─ç dobrze ze tu gdzie mieszkam pajaki sa male i pojawiaja sie sporadycznie a komarow nie ma prawie wcale. Eric stipa dla mnie do bani sprawdzi┼éam, na rynku g┼é├│wnym to samo, jean louis david masakra, salon na dietla tez bez rewelacji, juz nie mam si┼éy a chcia┼éabym w koncu wyjsc zadowolona [link widoczny dla zalogowanych]
Witam, mam blizne na policzku bo bliskim spotkaniu z psem. 1 h codziennie hula hopu wystarczy? Sam mapierek to trochę mało w tym kraju. po trzykroc precz !!!!!! Kazdy dokonuje swoich wlasnych wyborow wybieram się na tipsy,widziałam portfolio Pani Arletki co mnie przekonało do ich załorzenia .Pozdrawiam . Ja mysle jednak, ze ta domowa lewatywa nie oczyszcza tak dobrze jak ta w gabinecie..
Powiedzia┼é ┼╝e resztki endometriozy zgin─ů ┼Ťmierci─ů naturaln─ů a je┼Ťli dam im teraz po┼╝ywk─Ö w postaci hormon├│w, to wr├│ce szybciej ni┼╝ mi sie wydaje na st├│┼é.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nareszie ktos mi pozadnie obcial grzywke-przynajmniej jest rowna!a do tego mam fryzurke a\'la Rihanna I ceny w tym salonie sa przystepne i nawet napijesz sie kawki i zjesz ciasteczko
[link widoczny dla zalogowanych]
marchewka mi pomog┼éa, ale ja mam jasn─ů karnacj─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]
kurcze my┼Ťla┼éam ┼╝e wi─Öcej os├│b si─Ö wypowie...
Dwa guzy były duże i płaty ogólnie o gózkowatej strukturze -szczególnie prawy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[url=http://waardecreatie.123forum.nu/viewtopic.php?f=2&t=3206]???????????????? [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
MIAŁAM O.5 ML

miałam skomentować ale się powstrzymam [link widoczny dla zalogowanych] to moze byc hpv,ja mialem takie krostki i poszlem do urologa,zapisal mi masc ale stosowalem tydzien nie bylo poprawy i zlalem sprawe,po 2 miesiacach to uroslo do ok,pol centymetra,poszlem znowu i trzeba bylo zamrazac,bolalo w ch.j,do tego zarazilem swoja dziewczyne,miala jakis stan zapalny i lekarz powiedzial,ze przeze mnie bedzie miec problemy do konca zcyia z tym wirusem powiedzial tez,ze guma nie chroni przd tym ch..jstwem,trzeba byc wiernym jednej dziewczynie,bo tak sie to przenosi
czy nie boli to bardziej niz sam zabieg wyciecia? Ciekawe od czego to. kiedy kto┼Ť oburza si─Ö na s┼éowo gruba czy t┼éusta , ale wieszakami i anorektyczkami rzuca na prawo i lewo to oburzaj─ůce i szczerze w─ůtpi─Ö ┼╝e jaka┼Ť szczup┼éa laska zazdro┼Ťci jej nadwagi (nie mam zamiaru jej obra┼╝a─ç bo nie o to chodzi najwa┼╝niejsze ┼╝e sama si─Ö dobrze czuje w swoim ciele); Ale niestety S A L O N Z O S T A ┼ü Z A M K N I ─ś T Y !!! do Magunia, Mimiiibea, haneczka123456 i reszty zainteresowanych tematem: [link widoczny dla zalogowanych]
Slyszalam opinie ze jezeli raz jedyny zrobi sie piaskowanie to pozniej trzeba zabieg ten regularnie powtarzac bo zeby szybciej przyjmuja brudy... Waga czasem d ┼é u g o stoi ... ┼Üniadanie: Kesyna, U mnie dzi┼Ť 3 dzie┼ä na kapu┼Ťniaczku. wci─ů┼╝ czuj─Ö jeszcze miejscami , ┼╝e sa twrade..no i w ┼Ťrodku jeszcze s─ů blizny od wk┼éu─ç... Jelito grube jest dla nas jak doniczka dla roslin, a strawiony pokarm gra role dobrze nawiezionej gleby.
6.html#1270" target="_blank" class="postlink">Na warszawskiej nie zwlekaj─ů teraz z cesark─ů.
Kupiłam dzisiaj orbitreka i nie mam pojęcia jak mam na nim ćwiczyć (tzn.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja połykam i mis makuje jest słodkie a ja nazywam i on soczkiem kokosowym a actimel jest jak jeszcze to można nazwać ??

spałam jak dziecko ,nie budziłam się w nocy ,mam nadzieje ze juz tak bedzie, czuje się dobrze mam tylko suchosc w ustach ale z nia bez problemu ,na wadze nic sie nie ruszyło ale to nic bo 5 dni -3 kg to i tak super wynik
[link widoczny dla zalogowanych]
Bardzo ┼éadnie u nas dzi┼Ť z rana by┼é straszny upa┼é a ok po┼éudnia zachmurzylo sie,ochlodzilo sie.zd─ů┼╝yli┼Ťmy wr├│ci─ç do domu i burza sie rozp─Öta┼éa.i tak ca┼éy dzie┼ä popaduje wi─Öc dzie┼ä kiszenia sie w domu,dzieci swiruja jarzebine ,cala tr├│jka bli┼║niaki krzycz─ů,puszcza,wyrzucaj─ů zabawki przez balkon.mia┼é m├│j tata przyjecha─ç ale ko┼éo w samochodzie mu sie oberwalo i w┼Ťciek┼éy zadzwoni┼é,M w pracy a mama szaleje w Budapeszcie.tylko tu nuda ....ech camaieu?
O, widz─Ö, ┼╝e jest nas wi─Öcej!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W┼éa┼Ťnie kupi┼éam sobie suszarke z dyfuzorem i nie wiem jak jej kompletnie uzywac pomocy!!!
Hashimoto thyreoiditis
[link widoczny dla zalogowanych]
Po 2 tyg.
a powiem wam,ze ksiadz w samej koloratce to jak w slinaczku wyglada a te ich guziczki w sutannie i ich rozpinanie jest koszmarem,wiec sciagaja przez glowe,a wiecie ze przez glowe sciaganie \\\sukienki\\\przez faceta pozbawione jest kompletnie meskosci
[link widoczny dla zalogowanych]
Cze┼Ť─ç dziewczyny te┼╝ jestem posiadaczk─ů takich wos├│w, ale bardziej barank├│w.Ca┼éy czas chodzi┼éam w zwi─ůzanych w┼éosach podkusi┼éo mnie i posz┼éam do fryzjera.Na pocz─ůtku by┼éam zadowolona, do momentu jak je umy┼éam.Nie moge ich sobie ┼éadnie u┼éo┼╝y─ç robi mi si─Ö siano na g┼éowie.Powiedzcie mi jakich powinam kosmetyl├│w u┼╝ywa─ç.A tak wog├│le jak rosp├│sci┼éam w┼éosy mia┼éam wra┼╝enie ┼╝e ka┼╝dy si─Ö patrzy na moj─ů szope.Pozdrawiam.

a ju┼╝ smakowych!... [link widoczny dla zalogowanych] Plastyka brzucha tez im niepotrzebna!
Mysle ze jesli chcialabys miec z nim zwiazek kiedys, to najpierw zacznijcie sie umawiac na randki. Moj plan jest taki: Któras z dzewczat pisałatu adres stronki ze Szczecina ale nikt nie odbiera tam tel a ja chce pogadac bezposrednio ze sprzedawca wiec na maxa zalezy mi na nr tel. zaznaczam, ze powiekszyly sie nieznacznie, bolaly tylko w gornej czesci i tam wlasnie przybylo troszke a teraz czuje, bolesnosc calch cycuszkow zelowe- 85zł(z frenchem) [link widoczny dla zalogowanych]
hej chce sobie zalozyc paznokcie zelowe lub akrylowe tylko nie wiem ktore lepsze prosze o odp fakt ... Mode┼äski -nie bro┼ä Bo┼╝e do chirurga. Cze┼Ť─ç wszystkim. [link widoczny dla zalogowanych] 11.jpg?path=pgallery&path_key=Monroe ,%20Marilyn&seq=11 Najlepiej niech sam sobie goi si─Ö wlasnym tempem trzymam kciuki ja daze do 56 kg do lipca DAMY RADE JAK BEDZIEMY TRZYMAC SI─ś RAZEM
[link widoczny dla zalogowanych]
ja jestem obok milano,a tam podobno pelno polak├│w.jasne ze chce robic na godziny,w ko┼äcu polk─ů jestem,a my prace w krwi mamy.prawda?trzeba zarabiac bo jedna pensja to malo,mieszkanie drogie...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.abeagle.fora.pl Strona G│ˇwna -> Witamy! Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin