Witamy!
Data Temat
2016-08-10 08:23 Praca dla opiekunki. dam prace
2016-08-10 08:23 Zatrudni od zaraz do pracy nianie
2016-08-10 08:22 Ogoszenia drobne
2014-04-11 05:43 ale z nim tak nie musi byc,ze wyjezdza,to nie znaczy.ze bedz
2014-04-11 04:44 nawet sie pare razy kochalam podczas okresu i rowniez bylo w
2014-04-11 03:45 Ja też lubie rumianek ale spróbuje jeszcze z czosnku.
2014-04-11 02:41 wiec moze macie jakies pomysły dla mnie, bo np za tydzien p
2014-04-11 01:42 sluchaj nikt nie jest gruby nie przesadzaj napewno chyba ni
2014-04-11 00:22 Jest 101.
2014-04-10 22:55 Warto wypróbować lewatywę z siemienia lnianego, urynową.
2014-04-10 21:41 Zafunduj sobie i Ty odrobinę luksusu.
2014-04-10 20:07 Iwonko serdeczne dzięki raz jeszcze za pogawędkę, nie wie
2014-04-10 18:54 W takim razie skoro moge jesc ile chce (na poczatku bedzie n
2014-04-10 17:50 Hura !
2014-04-10 16:57 Służe szczegółami ale już raczej nie na forum.
2014-04-10 15:57 Piękny wynik, cukrzyca nie grozi - tak mówią.
2014-04-10 15:09 pozdrawiam!!
2014-04-10 13:37 Hej dziewczyny Turków, ciągle narzekacie że Polacy się z
2014-04-10 12:50 Zaczne od poczatku.
2014-04-10 12:01 koktajl truskawkowy bez cukru.
2014-04-10 11:08 jak doprowadzic je do ladu tak zeby wszystkie byly krecone i
2014-04-10 10:21 waga w domu to jest prawdziwa motywacja!
2014-04-10 09:30 Jem z ograniczeniem ale nie głoduję i nie robię już ze s
2014-04-10 08:38 to jak dzieczyny...moge sie do Was przylaczyc???
2014-04-10 07:34 Nawet jakiś czas po zaprzestaniu zabiegów nadal się jakby
2014-04-10 06:37 Dziękuję za informacje i pozdrawiam :*
2014-04-10 05:27 Pozdrawiam
2014-04-09 18:20 Tez szukam w przedziale 28-38
2014-04-09 17:34 Jesli chodzi o koniec miesiaca, to w tym miesiącu przepłyn
2014-04-09 16:48 pozdro
2014-04-09 15:58 Ogólne zasady diety w początkowej fazie ( 14 dni):
2014-04-09 15:09 Krzysio lubi kolędować bo wyznaje zasadę :Jak widzę sło
2014-04-09 14:20 Mirable,
2014-04-09 13:31 Przez 2 nie mogłam się ruszyć.
2014-04-09 06:48 Ja szukam pomysłu na siebie...
2014-04-09 06:02 w aptece kazała mi wodą utlenioną przemywać bo te rumian
2014-04-09 05:15 Im cięższy przypadek tym lepiej
2014-04-09 04:34 z dzidzią na USG wszystko O.K.
2014-04-09 03:52 co mam zrobic ?
2014-04-09 03:09 No niestety dziś nie udało mi sie zacząć głodówki Ja
2014-04-09 02:27 Witam mam dokładnie ten sam problem co GIBSON i tak samo po
2014-04-09 01:45 Co do dr Lipskiego to miałyście zupełną racje lekarz ok
2014-04-09 01:05 Zbieram pieniądze i bardzo zalezy mi na lekarzu z powołani
2014-04-09 00:24 Dziękuję serdecznie z góry za pomoc!
2014-04-08 23:42 DZIEKI ZA DOBRE SłOWA ..
2014-04-08 22:59 Ja na metce swetra z HΜ widziałam made in Kambodia, co da
2014-04-08 22:18 i mam wreszcie prolaktyne w normie, a miałm 3-krotnie przek
2014-04-08 21:34 czesc czemu nie moze przekroczyc 25 min ??:> jakie cwicze
2014-04-08 20:39 Eh...Nie chcem ale muszem Grunt,by wszystko TYM RAZEM skońc
2014-04-08 19:55 ale jajnik obolały jest dostałam jakieś tabletki ...