Forum www.abeagle.fora.pl Strona G│ˇwna www.abeagle.fora.pl
Forum dla ka┐dego posiadacza beagla nie wa┐ne czy ma rodowˇd czy nie;p
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

DZIEKI ZA DOBRE SłOWA ..

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.abeagle.fora.pl Strona G│ˇwna -> Witamy!
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Weteran



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 710
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 3:42, 09 Kwi 2014    Temat postu: DZIEKI ZA DOBRE S┼éOWA ..

Moze w Płocku cos ciekawego jest????Albo w okolicach?????
[link widoczny dla zalogowanych]
pierwsza blizna po przepuklinie sprzed 20 lat, akurat w takim miejscu intymnym,┼╝e akurat w┼éoski ┼éonowe zakrywaj─ů,ale wog├│le jej ju┼╝ nie wida─ç, i zapewne nie stosowa┼éa moja mama ma┼Ťci Na razie tyle.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a [link widoczny dla zalogowanych] A tu zaszlam calkiem naturalnie.
ale to chyba wina zmiany pory roku wiedz, ze kiedys sie to odwroci, to pewne!!! W CLO w Siemianowicach ju┼╝ lekarze ┼╝artowali ze mnie ┼╝e goi si─Ö wszystko na mnie jak na psie tak wi─Öc przebarwienia powoli zanikaj─ů. Ta jedna to z pewno┼Ťci─ů nie wie co bierze skoro my┼Ťli ┼╝e dian─Ö mozna ┼éyka─ç 3 lata Witam po dluzszej nieobecnosci! [link widoczny dla zalogowanych]
Slyszalam o takiej metodzie jak tatuaz w kolorze skory - tak, zeby blizna byla prawie niewidoczna (to sie jakos nazywa ale nie wiem jak) ale nie moge znalezc zadnego gabinetu, w ktorym wykonywaliby tego typu zabieg... Bior─Ö Bromergon od wrze┼Ťnia. Nie b├│j si─Ö, to nic strasznego. ha ha dobra ta ostatnia wypowied┼║ Rok temu bralam przez 3 cykle clo i nic. tez na poczatku porozumiewalam sie po angielsku, z moim chlopakiem szlo calkiem dobrze, ale ze znajomymi bylo ciezko! moze i jestem,ale takie jest zycie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
no gegu chyba masz racje, kukuryku dostała podwyżkę to teraz musi tyrac...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Istotny jest r├│wnie┼╝ poziom emocji, czyli im wy┼╝sze zadowolenie czy szcz─Ö┼Ťcie, tym te┼╝ lepiej.
[link widoczny dla zalogowanych]
Fajnie by było gdyby dotrzymywano obietnic zapisanych w umowie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
czy jakos tak jest rewelacyjna I wogle uwielbiam te stre przeboje.To nie to co teraz.Nuda bije zkazdego utworu po jakims czasie.A te mi sie nie nudza juz wiele wiele lat i nienzudza
[link widoczny dla zalogowanych]
Oberwa┼éem bok paznokcia tak wrednie, ┼╝e zrobi┼é si─Ö zadzior, kt├│ry zacz─ů┼é mi wrasta─ç w palec.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

do loonie [link widoczny dla zalogowanych] Regine kochana napiszesz mi swój dzienny jadłospis??
Wiecie,ze w Turcji jest polska osada,gdzie Polacy zyja,pracuja,maja koscioly. Niestety musia┼éam si─Ö wyprowadzic i do Piekar mam spory kawa┼é, jednak szukam dobrego fryzjera na trwa┼é─ů, a je┼╝eli to jest ten salon i pracuj─ů w nim te same fryzjerki co w tej Annie, to ju┼╝ nie b─Öd─Ö szukac dalej i jestem w stanie jechac 100km do Piekar do tego salonu! nie wiem po co , ┼╝eby zapomnie─ç? Jak widzisz ka┼╝dy ma w┼éasne ┼║r├│d┼éa . mysl─Ö ┼╝e to mo┼╝e mie─ç sens - widz─Ö jakie┼Ť pozytywne efekty, w stosunku do stanu wyj┼Ťciowego to teraz jest o niebo lepiej, a to podobno jeszcze nie jest ostateczny efekt (zdaniem dw├│ch lekarzy).. [link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam Jest tam ch┼éopak Marcin, taki opalony, s┼éysza┼éam, ze super ┼Ťcina. [link widoczny dla zalogowanych] uzdrawianie_duchowe_-_bruno_groening_cz3.html mia┼éo by─ç oczywiscie 1,5 kg. Naprawde moze to Wy jestecie jakies zkompleksowani, i nie zadowoleni z siebie, z zycia. Trzymajcie sie pozdrawiam!
Moim zdaniem bardzo dobr─ů ofert─Ö kurs├│w ma Diamond Cosmetics.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tylko ze zimno, nie wiem na ile chcesz tam zostac, zima jest okropna.

Ja my┼Ťl─Ö, ┼╝e cz─Östo powody dr─Ötwienia s─ů powa┼╝niejsze.
[link widoczny dla zalogowanych]
sama piek─Ö co sobot─Ö co┼Ť innego
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a ja wlasnie kupilam ok 0.5kg slodyczy + czekolade i bede sie opychac...a potem - wiadomo
:`(
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

David Guetta - The World Is Mine [link widoczny dla zalogowanych] a z facet├│w:
Kupi┼éam wiec syrop przeciwb├│lowy dla dzieci ( Nurofen , Ibufen obojetnie ktory ale z aplikatorem) rozpuscilam Gynalgin w letniej przegotowanej wodzie ( uzylam okolo 1-1,5 lyzeczki ) i za pomoca aplikatora ktory wczesniej przemylam spirytusem, wprowadzilam gleboko lekarstwo. aa i przyroda taka piekna i naturalna , czyste jeziora, rzeki i lasy moze kiedys tu napisze o sobie wiecej ale chyba dopiero jak sie zwolni─Ö albo mnie zwolni─ů...czytaliscie o bydgoszczy? A co do kosmetyczek, to nie wszystkie robia ┼║le... nadwaga to choroba - i jako taka trzeba ja leczyc. [link widoczny dla zalogowanych]
tez mam torbiel 2.5/3 cm biore jeanin witajcie mi┼ée odchudzaczki ┬ž┬ž┬ž┬ž┬ž┬ž┬ž┬ž┬ž┬ž┬ž┬ž┬ž┬ž┬ž┬ž┬ž┬ž┬ž┬ž┬ž┬ž┬ž..... Laida jak tak opowiadasz to zaczynam marzy─ç... kark boli najbardziej kiedy podnosz─ůc sie pracujesz szyja ,a nie mi─Ösniami brzucha.wiem,ze to jest trudniejsze,ale g┼éowe trzymaj do g├│ry i patrz w sufit,a podciagaj sie plecami,brzuchem. Uciekaj, je┼╝eli potrafisz, bo czeka Ci─Ö du┼╝o b├│lu psychicznego. Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest bosko!!!!
i stoje pzred tym wyborem juz jakis czas i ciagle o tym mysle i spac nie moge.

Leczenia zaczynałam od Luteiny,
[link widoczny dla zalogowanych]
Nigdy nie wiem, ktore \niesportowe\ buty do czego pasuja Poza tym noga jak i cale cialo nie sklada sie tylko z kosci ale i z miesni a noga jest krotsza kiedy kosc jest przemieszczona.
[link widoczny dla zalogowanych]
no wlasnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

DOSKONA┼ü─ä FIGUR─ś? [link widoczny dla zalogowanych] 26 z┼é, fryzjerka prostuje mi za darmo w┼éosy przed strzy┼╝eniem, u┼╝ywaj─ů dobrych kosmetyk├│w (loreal itp.) i mo┼╝na si─Ö nagada─ç xD
Wydaje mi sie tez, ze wszystkie odcienie br─ůzu i z┼éotego Pozdrawiam wszystkich kt├│rzy walcza z tokso No pogoda jest cudowna...ja dzi┼Ť pojecha┼éam na rynek po owoce..kolejka by┼éa ogromniasta oczywi┼Ťcie nie by┼éo szans ┼╝eby ktos mnie przepu┼Ťci┼é...i o ma┼éo or┼éa nie wywine┼éam..tak┼╝e od jutra siedz─Ö w dzie┼ä plackiem w domu..nie nadaj─Ö si─Ö na ten upa┼é. Cichopek przypomina tak─ů s┼éodziutk─ů laleczk─Ö cho─ç nie powiem nie jest brzydka ale mnie sie taki typ urody nie podoba bryan adams - have u ever really loved a woman [link widoczny dla zalogowanych]
Mo┼╝ecie poszuka─ç domowych sposobow - naturalnych, na rozjasnienie w┼éos├│w. Tez jest tam dieta jaka stosowala,spytajcie tam ludzi.Ja sama ja teraz stosuje zielona mila Ok., wi─Öc. Nie zaluj─Ö.....i ┼Ťmia┼éo polecam tego dr wszystkim kt├│rzy wachaj─ů si─Ö nad wyborem lekarza, Dr Broma przyjume w warszawskim model medzie na zoliborzu. Owszem, s─ů uprzejmi,ale '' charakter po┼éudniowc├│w daje si─Ö odczu─ç na ka┼╝dym kroku-pokr─Ötny.Oni nadaj─ů na innych falach.Mamy z kole┼╝ankami takie powiedzenie;trzeba by─ç pob┼éa┼╝liwymi dla tych, kt├│rzy na ┼Ťniadanie jedz─ů kolacj─ÖW j. Inaczej b─Ödziemy mie─ç straszn─ů szop─Ö na g┼éowie :/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy kto┼Ť to stosuje?
[link widoczny dla zalogowanych]
Z regu┼éy jakie┼Ť p├│┼é godziny musz─Ö j─ů masowa─ç, ┼╝eby wr├│ci┼éa do normy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.abeagle.fora.pl Strona G│ˇwna -> Witamy! Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin